نرمش های کششی مفصل آرنج

نکاتی در مورد نرمش های کششی مفصل آرنج :

✔️1 _این حرکات باید حداقل روزی سه بار انجام شوند .
✔️2_ قبل از شروع فعالیتها توصیه میشود از دوش آب گرم یا کمپرس آب گرم استفاده شود .
✔️3 _حرکات نباید به صورت ضربهای ، با خشونت و نیروی زیاد انجام شود .کلیه حرکات ممتد و پیوسته بوده و با نیرویی متناسب و متعادل انجام شود
✔️4 _اگر حرکتی با درد زیاد همراه باشد ، میتوان از شدت و مدت زمان انجام آن حرکت کاست یا به طور موقت آنرا متوقف کرد .
✔️5 _نتیجهگیری از حرکات کششی در بهبود دامنه حرکتی مفصل شانه پدیدهای زمان بر است لذا استمرار و پیگیری برای نتیجهگیری از حرکات کششی در افزایش دامنه حرکتی مفصل شانه بسیار ضروری است .
✔️6 _در شکستگیها زمان شروع این نوع حرکات و شدت نیروی بهکاررفته وابسته به وضعیت جوش خوردن شکستگی بوده و باید توسط پزشک معالج هدایت و تنظیم گردد .
✔️7 _انجام حرکات کششی محدودیتی از نظر مکانی ندارد . لذا آنها را میتوان در منزل ، پارک ، محل کار و حتی در مسیر انجام داد .
✔️8 _انجام دادن حرکات کششی در استخر آب گرم و آب درمانی مؤثر بوده و در کنار حرکات دیگر قویاً توصیه میشود .


آدرس مطب : اصفهان خیابان شمس آبادی چهارراه قصر ساختمان قصر نور واحد 305
تلفن : 32240068 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید




نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نرمش های کششی مفصل آرنج
ارتباط بین شانه درد و حمله قلبی
دلایل کمردرد ناگهانی
آیا صداهای گردن طبیعی است
علت گرفتگی عضلات گردن چیست ؟
چاقی و خطرات آن
بیماری های اسکلتی عضلانی