دکتر علیرضا مقتدری

فلوشیپ اینترونشنال درد


نکات بهداشتی خواب

در اینجا نکات دیگری برای خواب بهتر و کاهش درد کمر برای شما داریم:

- برای خواب تان برنامه ریزی کنید: مقاومت در مقابل خواب، اگر هر شب تغییراتی در الگوی آن داشته باشید، ممکن است مشکل باشد. مقید بودن به یک زمان منظم برای خوابیدن و بیدارشدن می تواند به بدن شما یک الگوی خواب طبیعی بدهد. هدف داشتن حداقل 8 ساعت خواب، برای هرشب است.

- با برنامه ریزی برای خواب مشکل دارید؟ تلاش کنید تا یک ترتیب شبانه برای خود بگذارید. این کار را 30 تا 60 دقیقه قبل از آماده کردن رختخواب تان شروع کنید. دو فعالیت تسکین دهنده که به شما کمک می کنند تا ذهنتان را آرام کنید، انتخاب نمایید. پیشنهاد ما دوش گرفتن، یوگا یا انتخاب سرگرمی های آرامش بخشی مانند کتاب خواندن و بافتنی است.

- نوشیدنی های کافئین دار مانند قهوه و یا هرچیز شبیه به آن را ننوشید: آخرین فنجان قهوه خود را قبل از بعدازظهر میل کنید.

- تمرینات سخت ورزشی را صبح یا ساعات اولیه بعدازظهر انجام دهید: انجام هر کار سختی قبل از اینکه به رختخواب بروید، ممکن است سطح آدرنالین و دمای بدن شما را بالا ببرد که این دو فاکتور خوابیدن را سخت می کنند.

بهترین حالت های خوابیدن برای آرام شدن درد پایین کمر بخش اول
بهترین حالت های خوابیدن برای آرام شدن درد پایین کمر بخش دوم
بهترین حالت های خوابیدن برای آرام شدن درد پایین کمر بخش سوم
از یک تشک چه انتظاری دارید


آدرس مطب : اصفهان خیابان شمس آبادی چهارراه قصر ساختمان قصر نور واحد 305
تلفن : 32240068 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ورزش هایی برای از بین بردصفحه اصلیبیوگرافیمطالب و مقالاتفیلم های آموزشیآشنایی با طب فیزیکی و تواpdf فایلهایArticleبرنامه هفتگیسایت های مفیدپیامهای کاربرانسایتهای دیگرThe Ultrasound Guided Ganglion Impar Block